Ofis Taşımacılığı

Ofis Taşımacılığı alanında ev nakliyecilik hizmetlerinin yanında yazıhane nakliyat emek harcamaları da duyarlılık ve itina gerektiren nakliyecilik gerektirmektedir. Ofislerde masalar, sandalyeler, muhtelif elektronik cihazlar ve evraklar benzer biçimde kıymetli eşyalar bulunur. Her eşyanın kendi özelliğine ve hassasiyetine bakılırsa taşınması gereklidir. Bilgisayarlar, faks veya fotokopi makineleri paketlenirken ayrıca köpük benzer biçimde malzemelerle desteklenmektedir. Araç arasında yerleştirilme yapılırken de üstüne herhangi bir eşya konulmamasına dikkat edilir. Araçların iç dizaynları taşınacak alana bakılırsa değiştirilebilmektedir. Tekstil şirketi için askılı vasıta dizaynları bulunurken, bilgisayarları fazla olan ofisler için daha güvenilir bölmelere bulunan araçlarla yazıhane nakliyat emek harcamaları yapılabiliyor. Ofislerinizdeki bütün eşyalarınızın kar getirecek yatırımlarınızın bilinci ile meydana getirilen nakliyat emek harcamaları eşyalarınızın alındığı benzer biçimde yeni adresine teslim edilmesine imkan sağlayacaktır.

ofis taşımacılığı

Ofis taşımacılığı, ofislerini değişiklik yapmak isteyen iş yeri sahiplerinin eşyalarının güvenle taşınması ve yerleştirilmesi için nakliye firmaları ile çalışıp aldıkları hizmettir. Geçmişte insanoğlu nakliyat işlemi yapılırken eşyalarına zarar geleceği mevzusunda hep kaygı duymuşlardır. Fakat son yıllarda gelişen hızla gelişen değişen teknolojinin insan yaşamını kolaylaştıracak icatları yardımıyla asansörlü araçların nakliyecilik sektöründe etken bir biçimde kullanılmaya başlaması, taşınma işlemini artık sıkıntı olmaktan çıkarmıştır. Ofis taşımacılığında da evden eve nakliyatta olduğu gibi, bir plan yapılarak nakliyat işlemi gerçekleştirilir. Fakat burada daha çok titizlik ve özen gerektiren bir nakliyat işlemi olduğundan birazcık daha zor ve dikkat istemektedir. Taşıması yapılacak mamüllerin ancak mobilyalar olmadığı bunun yanında mühim belgelerin, arşivlerinde olacağı işi alacak olan şirketler tarafınca unutulmamalıdır.

ofis taşımacılığı alanında profesyonel hizmetler

Ofis taşımacılığı için en mühim şey paketlenen mamüllerin üstüne hangi departmandan alındığı ve kime ilişkin olduğu bilgisinin doğru bir biçimde etiketlenmesidir. Böylelikle yeni adrese geçildiğinde araçtan inen eşyalar karışmayacak biçimde ekibimiz tarafınca yerli yerine konulacaktır. Paketleme sırasında şirket yetkililerimiz işin başlangıcında paketleyen kadrosu bizzat yönlendirmektedir. Aynı biçimde paketlemeyi yaptıran firmadan da yetkili kişilerin eşyanın başlangıcında bulunması durumda sorunsuz bir taşınma gerçekleştirmiş oluyoruz.

Ofis taşımacılığı mevzusunda büyük bir başarı ve kıvanç oranına haiz olan şirketimiz en kırılgan cihazlarınızı bile dikkatli bir  halde köpük poliüretan balonlu naylon yada destekleyici materyaller kullanarak paketlemekte ve taşımasını gerçekleştirmektedir. Bu sayede eşyalarınızın vasıta arasında geçirme esnasında dahi herhangi bir sarsıntı yada devrilme şeklinde aksaklıklara maruz kalması önlenmekte, ufacık bir çizik dahi olmadan nakliyeyi gerçekleştirmektedir. Yine firmamız tarafınca siz kıymetli müşterilerimizin eşyaları nakliye sırasınca sigortamız kapsamına alınmakta, bu vaziyet personelimize ve yaptığımız işe ne denli güvendiğimizin en büyük göstergesi olarak öne çıkmaktadır.